کنگره بین‌المللی پاپیلوما

پیش نمایش محتوا

کنگره بین‌المللی پاپیلوما  از تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

معرفی کنگره بین‌المللی پاپیلوما  

از هم کنگره بین المللی  HPV پاپیلوما در حال برگزاری است و همانطور که انتظار می رود  دکتر نرگس تاج دینی که سال‌ها تجربه و فعالیت علمی و به روز در مورد این بیماری دارند، مانند دفعات پیشین همایش‌ها و سمینارهای قبلی، سخنران این کنگره نیز می باشند.

 .

دکتر نرگس تاج دینی، جراح و متخصص زنان، با دانش و تجربه فراوانی که در تشخیص زودرس سرطان‌ها، درمان اچ پی وی، زگیل تناسلی ،بویژه زگیل‌های مقعدی، کولپوسکوپی و تشخیص زودرس سرطان‌های وابسته به ویروس HPV دارند،

مدرس ورکشاپ‌ لیزر درمانی در پاپیلوما  اچ پی وی، در کنگره بین‌المللی پاپیلوما برگزارشده در اسفند ۱۴۰۲، سالن همایش‌های رازی ،دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌باشند.

کنگره بین‌المللی پاپیلوما  از تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران درشهر تهران  برگزار می‌گردد و پزشکان حوزه‌های مختلف درمورد اچ پی وی که شایعترین بیماری منتقله از راه جنسی و عامل اصلی سرطان دهانه رحم و سایر سرطان‌ها است،

به تبادل دانش و بحثی همه جانبه در این زمینه می‌پردازند.

کنگره‌های بین‌المللی پزشکان، فرصتی مناسب است تا پزشکان و متخصصین رشته‌های مختلف ،در سطوح متفاوت و از شهرها و کشورهای گوناگون، انبوهی از اطلاعات، مطالعات، تجربیات و دستاوردها ی خودرا با هم‌ به اشتراک گذاشته مشکلات را به چالش کشیده و راهی نوین برای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها  ارائه می‌کنند.

وجود این کنگره ها بسیار ارزشمند بوده و حضور در آن‌ها نشانه‌ی به‌روز بودن پزشکان هر حوزه است.

سخنرانان و مدرسین کنگره ‌ا، به دقت انتخاب شده و مقالات و مطالب ارائه شده توسط آنها نشانه ی تسلط علمی و تجربه ی گرانقدری است که در حوزه فعالیت خود دارند.

دکتر نرگس تاج دینی با  بیش از بیست  سال سابقه  طبابت در رشته  تخصصی جراحی زنان،زایمان و نازایی و بیش از سی سال تجربه و سابقه در حوزه تشخیص زودرس سرطانهای زنان و فعالیتهای خودجوش و داوطلبانه در این زمینه ، از جمله سخنرانان این کنگره می باشد.

کنگره بین‌المللی پاپیلوما  از تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران درشهر تهران  برگزار می‌گردد، و پزشکان حوزه‌های مختلف درمورد اچ پی وی که شایعترین بیماری منتقله از راه جنسی و عامل اصلی سرطان دهانه رحم و سایر سرطانها است، به تبادل دانش و بحثی همه جانبه در این زمینه می‌پردازند.

در خبرها و مقالات آتی درمورد سخنرانی‌های ایشان بیشتر خواهیم نوشت .

گارگاه‌های کنگره

signature

دکتر نرگس تاج دینی با بیش از بیست سال سابقه طبابت در حیطه جراحی زنان، زایمان، نازایی و زیبایی زنان و با بهره گیری از دانش به روز و کارآمد در این حیطه، تمامی آنچه به بانوان مربوط است را در کلینیک تخصصی خود ارائه می کند.

دسته‌ها